۱۳۸۹ تیر ۱۷, پنجشنبه

نکروفیلیا ( سکس با مردگان ) necrophilia

          گاهی دانشجویان و یا دوستان و همکاران از من سئوال می کنند که نادرترین و کمیابترین اختلالی را که تاکنون دیده ای نام ببر بی تردید از نکرو فیلیا " necrophilia " یا مرده دوستی یاد می کنم. در طی سالیان متمادی کار رواندرمانی به عنوان یک روانشناس عجایب و غرایب زیادی دیده ام اما تنها یک کیس نکروفیلیک یا مرده دوست داشته ام. توضیحا" نکروفیلیا به اختلالی گفته می شود که با میل مفرط به برقراری تماس با جنازه مردگان مشخص می گردد. این اختلال بیشتر در بین مشاغلی که به نحوی با جنازه سر و کار دارند دیده می شود. مراجع من جوانی سی و پنجساله ساله بود که به عنوان کارمند خدماتی در یک بیمارستان شلوغ سالها مشغول به کار بود. وظیفه نقل وانتقال اجساد فوت شدگان را به سردخانه را بر عهده داشت . می گفت از همان ابتدا کنجکاوی عجیبی راجع به مرده ها داشتم. احساسی که هیچ وقت راجع به زنان دور و برم نداشته ام. نیرویی عجیب مرا به سمت آنان می کشاند. ترکیبی از شهوت و راز. تماس جنسی با آنها چنان هیجانی به من می داد که هیچ چیز دیگر در دنیا نمی توانست آن را ایجاد کند. چون کلید سردخانه دست من بود و از قضا همه کارکنان از سردخانه وحشت داشتند جای امنی داشتم و نگران لو رفتن نبودم. گاهی مریضهای خاصی که مردنی بودند را شناسائی می کردم حتی اگر شیفتم نبود با اصرار جای کارکنان دیگر را می گرفتم تا جنازه از دستم نرود .... ترکیب سردی جنازه با گرمی بدنم باعث تحریک شدیدم می شد..... با خشم و عصبانیت با آنها رفتار می کردم ..... احساس توانمندی و قدرت زیادی پس از کارم با آنها می کردم .... مرده ها ساکتند و حرف نمی زنند و این مرا به شوق می آورد .....


یافته تشخیصی : فرزند سوم یک خانواده شش نفری بوده است . از طرف دو برادر بزرگنر مدام تحقیر می شده و تجربیات ناخوشایندی از مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفتن در کودکی و نوجوانی توسط پسران فامیل و همسایه ها داشته است. خشم وی نسبت به جنازه ها انعکاس خشمی کهنه است که ریشه در تجربیات قدیمی وی دارد. انتخاب مرده ها به عنوان شریک جنسی می تواند میل ناخودآگاه به مردن اطرافیان و کسانی باشد که به وی آسیب زده اند. عمل جنسی با مردگان سمبل انتقام و همچنین شیوه ای برای تخلیه هیجانات دردناک باقی مانده از کودکیش تفسیر می گردد.

۳ نظر:

سمیه فراهانی گفت...

درود و خسته نباشی.
با اینکه در محل کارم هستم ولی مطالب اخیرتون رو خوندم، جالب میامد.
من سوالی در مورد بردارم دارم کجا میتونم مطرح کنم؟

fariba گفت...

وااااااي خداي من.. اين چن تا پست رو خوندم و الان واقعا نميدونم چي بگم... بعده خوندن هر كدومشون يه حسي دااشتم و الان من چي بنويسم و از كدوم حسم...
پشت بند بعضياشون بغض بود و بعضياشون اين سوال كه منم همين جوري ام..؟! هه!!
من با خوندن اينا كلي فكرم مشغول شد شوما خودتون چه جوري كنار مياين تو زندگي حتما تاثير ميذاره نه؟!
حتما بازم سر ميزنم... خيلي اين نوشته ها و تجربه ها جالب بود بيشتر از اوني كه فكرشو بكني من زياد ميگردم تو نت ولي به انگشتام زياد زحمت كامنت گذاشتن نميدم ولي اين نوشته ها اينقد برام جالب و تو فكر برو بود كه زحمت تايپ اين چن خط رو بدم .... ;d
موفق باشي اقاي دكتر!! بي صبرانه منتظر پست بعدي تم...!

ناشناس گفت...

نمیدونم ولی از سکس به یاد گیری خیلی چیزا رسیدم و از همه بیشتر روانشناسی سکس بود که باعث شد به تحقیق ادامه بدم. من با آدمای مریض زیادی در اینترنت صحبت کردم و مورد های عجیب و غریب زیادی دیدم ( از سکس با حیوانات و خوردن فضولات اونا تا هرچی که باشه ) یه جوارایی شاید چون دکتر نبودم باعث شد روی خودمم یه تاثیرات بدی بذاره( که البته در این حدای ناجور نیست)

به جرات انقدار چیرای عجیب دیدم وقتی با موضوعی مواجه میشم برام خیلی عجیب نیست . اما این موضوع نکرو فلیا از اعجاب انگیز ترین و شاید خود عجیبترین چیزی بود که باش مواجه شدم !
واقعا یه جور فیل ترسناکه!

خیلی دوست دارم با شما رابطه بیشتری داشته باشم و از دانشتون استفاده کنم

سال نو 92 رو هم بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشید