۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه

میسترس و بردگی

          اگر نظر شخصیم را بخواهید تمایل به میسترس و بردگی را نمی توانیم به عنوان انحراف جنسی طبقه بندی کنیم . توضیحا" کسانی که اطلاعی از این مشکلات ندارند را باید با این مقدمه آگاه نمود که میسترس به معنای رئیس است. کسانی که به دنبال میسترس اند خواستار تحقیر شدن توسط پارتنرشان به شکلی عملی و گاه با آداب و رسوم خاصی هستند. مثلا" ضرب و جرح و مشت و لگد و فحش و یا استفاده از شلاق و زنجیر و یا حتی ادرار کردن وی را بر روی بدنشان طلب می کنند. بدون این مقدمات فرد نمی تواند درگیر سکس مطلوب گردد. در این وضعیت یکی رئیس می شود و دیگری برده. این رفتارها می تواند به شکلهای بسیار متنوعی بین دو غیر همجنس یا همجنس تکرار گردد.
گفتم که این رفتارها را انحراف نمی دانم چرا که دانش ما از سکسولوژی بر اساس شواهد و دلایل بسیار بر این ادعا مهر تایید می زند که اصولا" چنین تظاهراتی را می توان در قالب سلایق یا عاداتی که ریشه در تجربیات گذشته مبتلایان دارد تبیین نمود. حتی وارد شدن در مقوله درمان نیز گزاف و بیهوده است. درمان زمانی در نظر گرفته می شود که فرد علائم مخربی را همراه با این رفتارها بروز دهد.
یکی از مراجعانم مرد جوانی بود که دوست داشت در جریان رابطه جنسی توسط طرف مقابل با پا ضربات محکمی بر شکم خود را تجربه کند. در شرح حال از گذشته اش بر این خاطره کودکی در سن چهار سالگی تاکید بسیار داشت که مادر مکررا" با انگشت پا شکم او را قلقلک می داده و وی نیز لذت بسیار از این عمل مادر می برده است . لذتی که مفهوم شهوانی داشته است.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
خیلی خوبه که یه دکتر اینارو میگه
راستش منم این حسو دارم و چون هیچکس حاضر به این رابطه نمیشه همش حالت بدتری پیدا می کنم.کاش مثل خارج جاهایی واسه رابطه فمدام بود.فک کنم آخرش دیوونه شم
:(
به نظرتون چیکار کنم؟

ناشناس گفت...

آره منم همچین حسی دارم
کاش می شد بری owk

ناشناس گفت...

به نظر من تمام این گونه حالات از طریق گرایش به عرفان قابل درمان است.

ناشناس گفت...

ممنون آقای دکتر
من از این مدل سکس خیلی خوشم میاد ولی فکر کنم فقط در حد دیدن عکس و فیلم. فکر نمی کنم خودم دلم بخواد درگیر همچین رابطه ای بشم. البته شاید ناشی از غرورم باشه. نمی دونم.
در جواب اون دوستی که گفت کاش میشد بری owk باید بگم می دونی owk کجاست؟ اگه پات اونجا برسه در بهترین حالت با افسردگی شدید و آسیب های بدنی شدیدتر میای بیرون. بهتره بری خاطرات کسایی که owk رفتن رو بخونی. البته متن فارسی پیدا نمیشه ولی خاطرات انگلیسی زیاده. یه دفعه عکس هاش رو که مرده از شدت ضربات شلاق خانم ها باسنش کاملا خون آلوده ببین تا پشیمون بشی.
برای دوستانی که نمی دونن owk چیه:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C_%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C_%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1

www.owk.cz/

jahan گفت...

این دیووونه بازیها چیه مثل آدم یابکنید یا بدید

ناشناس گفت...

من فول برده هستم از مشهد اگر میسترسی از مشهد هست و یک فول برده می خواد لطفا به آی دی من تو یاهو مسنجر پی ام بده

سگ همه میسترس ها هستم هاپ هاپ
bh.1387

ناشناس گفت...

اونجا اروپاس اقای محترم قبل از ورود یک فرم پر میکنی و ازت سوال میشه که چه کاری را دوست نداری باهات انجام بدن. اونی هم که خاطراتشو اونجوری میگه ادامه یجور رویا پردازیه. دوس داره دنیا زن سالار بشه و اینجوری میبینه... اتفاقا افسرده که نه سبک میشی شنگول میای من یک دختر پرستم